Znaczenie słów w email marketingu

Kliknij proszę w przycisk 🙂

E-mail marketing opiera się na przekazywaniu informacji, a więc na używaniu słów. Być możne zdajesz sobie sprawę, ze niektóre słowa działają w sposób pozytywny, a niektóre w sposób negatywny. Zrobiłem krótkie nagranie na temat słów, które mogą sabotować Twój biznes oraz słów, które dają wiele korzyści. Zapraszam więc do obejrzenia.

Zapisz się aby dostać więcej informacji

Zgadzam się z Polityką Prywatności

Jak zdobyć lawinę czytelników na blogu?

Pobierz teraz bezpłatnie poradnik


Facebook Comments

Kliknij proszę w przycisk 🙂

You may also like...

4 komentarze

  1. Anonimowy pisze:

    1.Nie przechodź na czerwonym świetle!
    2. Nie wkładaj ręki do ognia!
    3.Nie kocham cię. itp.
    Skąd to stwierdzenie, że mózg nie słyszy nie?
    Rafał

  2. Anna pisze:

    "Nie pójdziemy dziś do teatru ani na spacer."
    "Nie zainstaluję Pani telewizji satelitarnej."
    "Nie pomogę Ci."
    "Nie licz na niego."
    "Przecież ty nie potrafisz obsługiwać tego terminalu!"

    Przykładów można znaleźć wiele, gdzie mózg słyszy (i rejestruje) przede wszystkim "nie". Chyba chodzi o to, aby mózg nie poczuł negacji (odrzucenia). Jednak stwierdzenie, że mózg nie słyszy "nie", jest zbyt ogólne i nie oddaje prawdy.

  3. Biblioteka Zielińskiego pisze:

    1.Nie przechodź na czerwonym świetle! – pomyślałeś o przechodzeniu na czerwonym świetle?
    2. Nie wkładaj ręki do ognia! – pomyślałeś o włożeniu ręki w ogień
    3.Nie kocham cię. itp. – pomyślałeś o miłości?
    Skąd to stwierdzenie, że mózg nie słyszy nie?

    To "nie" nie jest dosłownie niesłyszane przez mózg.

  4. Anonimowy pisze:

    1.Pomyślałem żeby nie wchodzić na czerwonym świetle na jezdnie bo może mnie coś trafić.
    2.Pomyślałem żeby nie wkładać bo można się poparzyć.
    3. Pomyślałem o braku uczucia do mnie.
    Rafał

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook
shares

Masz za mało czytelników na blogu?

Poznaj sprawdzone metody na zdobywanie lawiny czytelników na blogu

pobierz teraz

Pobierz Bezp��atnie!