+

Rozmowa o Marketingu Sieciowym

rozmowa

Niektórzy tylko rozmawiają o zarabianiu, my jednak coś tam zrobiliśmy w naszym działaniu w internecie przez jakieś ostatnie sześć lat w sumie. Właśnie na temat zarabiania w marketingu sieciowym rozmawiałem ostatnio z Marcinem Oniszczukiem. Będzie tu mowa głównie o wykorzystaniu internetu przy działaniu w marketingu sieciowym.

 

O zarabianiu w marketingu sieciowym

 

Kliknij Tutaj

 

Internet to jest dźwignia. Jeśli mówimy o zarabianiu, to musi być sprzedaż. Jeśli ma dojść do sprzedaży, to musi być kontakt z drugim człowiekiem, aby doszło do transakcji. Żeby doszło do transakcji, to najlepiej gdy ona się odbywa, kiedy my nawet o tym nie wiemy, np. jak śpimy, albo jeszcze inne rzeczy robimy… ale na pewno nie sprzedajemy.

 

Dla niektórych osób, a właściwie dla większości jest to abstrakcja. Inny człowiek, szczególnie, ktoś kto na co dzień zajmuje się sprzedażą bezpośrednią ma określony sposób myślenia. Wydaje mu się, ze najpierw należy umówić się z klientem wykonując setki telefonów. Następnie trzeba pojechać dziesiątki, czy setki kilometrów aby spotkać się z nim i wyjaśnić mu, że powinien kupić ten produkt.

 

Należy jednak pamiętać, że mamy ograniczony czas. Każdego z nas obowiązuje ograniczenie w postaci 24 godzin na dobę. W ciągu tego czasu jesteśmy w stanie przeprowadzić ograniczoną ilość spotkań, od sześciu do kilkunastu spotkań dziennie. Tymczasem za pomocą internetu w jednej chwili jesteś w stanie prezentować produkt lub usługę dziesiątkom, setkom, a nawet tysiącom osób. Brzmi niewiarygodnie? To jest właśnie dźwignia internetu w marketingu, w sprzedaży i marketingu sieciowym.

Wpisz swój email aby dostać więcej informacji

Imie: email:

Facebook Comments

Podobne Artykuły

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS

3 thoughts on “Rozmowa o Marketingu Sieciowym”

  1. Marcin, błagam nigdy nie śpiesz się publikując cokolwiek na stronie. Wiem, że brakuje Wam pieniędzy na wszystko, ale to nie usprawiedliwia tego pośpiechu i błędów ortograficznych w stylu Pana Prezydenta Komorowskiego. Już miałem się zapisać… a tu nagle takie poważne błędy ortograficzne w ostatnim akapicie… Sprawdź ten akapit i cały tekst jeszcze za trzy razy… proszę. Popraw nieco styl, skróć niektóre zdania… Wiem! „Nie trzeba być polonistą, aby zarabiać miliony…” – powiesz mi zapewne, ale na razie, z tego co wiem, nie jesteś ani polonistą ani milionerem.
    Pozdrawiam serdecznie i trzymam za Was kciuki,
    Jarek

    1. Jarek jeśli takie rzeczy powstrzymują Cię od podjęcia decyzji, to nie mam dla Ciebie recepty…
      Mam świadomość, że wale mnóstwo błędów ortograficznych itp. Nie przeszkadza mi to jednak zarabiać konkretnych pieniędzy za pomocą internetu. Dlaczego? Bo ortografia nie jest składową mającą kluczowy wpływ na zarabianie pieniędzy. Gdyby tak było, to zapewne najbogatszymi ludźmi na ziemi byli by poloniści i eksperci od pisowni, a tak nie jest…

      gdybym skupiał się na tym, aby tworzyć idealne teksty, to absorbowałoby mi trzy razy więcej czasu. Wiesz ile czasu bym stracił? W tym czasie robię inne rzeczy, które mają znaczenie i wpływ na stan mojego konta. Nie jestem milionerem, ale zarabiam dobre pieniądze z nieustannym progresem. Jestem na najlepszej drodze do miliona.

      Jeśli natomiast Ciebie by przekonało to gdybym tworzył perfekcyjne teksty, lub był milionerem, to widocznie jeszcze nie Twój czas.

      Tak przy okazji, to już pisałem na ten temat 
      /skupianie-na-pierdolach-nie-na-konkretach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/biznespart/ftp/expertpartner_wordpress/biznespart1/wp-content/plugins/rpw-related-posts-widget/pf-rpw.php on line 160
Email
Print
Przeczytaj poprzedni wpis:
budowanie marki eksperckiej
Budowanie marki eksperckiej

Budowanie marki, a budowanie marki eksperckiej – jaka jest różnica? Właściwie to po co jest budowanie marki eksperckiej? Wyjaśnię to...

Zamknij