Moc tkwi w sieci

Kliknij proszę w przycisk 🙂

Wiesz kto wynalazł żarówkę? Nie Edison, on udoskonalił pomysł innej osoby. Kosztowało go to mnóstwo pracy i wysiłku, aby wreszcie żarówka elektryczna zadziałała. Ma on na swoim koncie ponad tysiąc patentów, ale głównie jest znany z udoskonalenia żarówki poprzez zastosowanie w niej lepszego żarnika, przez co stała się ona praktyczna. Pytanie w jakim stopniu ta rzecz miała być praktyczna, jeżeli w gospodarstwach domowych nie było wówczas prądu?

Tak naprawdę siła nie tkwi w produkcie, czy usłudze, ta siła tkwi w sieci. Właściwy sukces Edisona nie polegał na samej żarówce, lecz na stworzeniu sieci elektrycznej w postaci linii energetycznej i elektrowni. W ten sposób mógł stworzyć pierwszy na świecie miejski system oświetleniowy. Prąd dotarł do domów mieszkańców i tak otro żarówki zyskały praktyczne zastosowanie, a Edison stał się multimiliarderem. Powstała spółka to General Electric.

Moc tkwi w sieci i strategie budowania silnej sieci można wykorzystać do powiększania swoich dochodów. Nie przejmuj się, nie musisz tworzyć nic tak rewolucyjnego jak Edison, to by było zbyt trudne. Istnieje łatwiejszy sposób, chodzi o marketing sieciowy. Firmy, których działanie oparte jest o marketing sieciowy, dają dziś szansę milionom ludzi budować własna sieć.

Wartość sieci jest tak duża, ponieważ ona nie rośnie liniowo, lecz wykładniczo. Co to oznacza? W uproszczonym znaczeniu znaczy to tyle, że jeśli dodajesz nową osobę do sieci, to wartość tej sieci rośnie w postępie geometrycznym. Czyli ekonomiczna wartość sieci równa się liczbie użytkowników sieci do kwadratu. Jeśli byłby tylko jeden użytkownik telefonu komórkowego, wówczas nie miałby do kogo dzwonić więc ta wartość jest znikoma. Jeśli dodamy kolejnego użytkownika, wówczas wartość wyniesie 2 do kwadratu., czyli 4. Idąc dalej, dodając 3 osobę uzyskamy wartość 9.

Działając w marketingu sieciowym można osobiście wykorzystać tą siłę, o której napisałem wyżej. Można powiedzieć, że sieć działa jak dźwignia, która pozwala lewarować Twój zysk, czas i wysiłek. Pracując w tradycyjny sposób Twoja skuteczność wynosi 1:1. Budując sieć zwiększasz skuteczność, ponieważ wartość sieci rośnie wykładniczo. Sama żarówka nie jest tyle warta co sieć energetyczna. Działanie w marketingu sieciowym nie polega na prezentowaniu i sprzedaży produktów. Celem w marketingu sieciowym jest przekazywanie informacji i budowaniu sieci.


Wpisz swój email aby dostać więcej informacji

Imie: email:

Facebook Comments

Kliknij proszę w przycisk 🙂

5 przemyśleń nt. „Moc tkwi w sieci

  • Barԁzo рrofesjοnalnie wуkonana strona www zarówno pod względem grafіcznym, jak
    i merytorycznym. Jeѕtem naprawdę pełen
    podziwu nа rzecz autοra.
    Pozdrowieniа 😉

  • Rynek pracy w Polsce jest skomplikowany i coraz trudniej jest znaleźć pracę. Szukałam pracy 5 miesięcy. Mam wyższe wykształcenie, studia podyplomowe i znam język niemiecki. Były momenty, że traciłam już nadzieję i myślałam o wyjeździe

  • Wedlug Brenta, Ninja w Sieci to ksiazka nie tylko dla poczatkujacych, ale tez zawiera doskonale wskazowki dla doswiadczonych uczestnikow sieci. Szczegolnie ze wzgledu na uwzglednienie dzialan w Internecie i technik marketingu atrakcji.

  • Dzis podpowiadamy Wam o tym jak skutecznym narzedziem w budowaniu wlasnej sieci sprzedazy sa webinary. Prz 1e11 edsiebiorczosc, samodzielnosc i systematycznosc to kluczowe cechy wsrod tych, ktorzy odnosza sukces w marketingu sieciowym .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook
shares

Chcesz zacząć zarabiać w domu przez internet?

Poznaj 5 prostych kroków do zarabiania w domu przez internet.

pobierz teraz

Pobierz Bezpłatnie!