Duplikacja kluczem do sukcesu w MLM

Kliknij prosz臋 w przycisk 馃檪

Marketing sieciowy polega mi臋dzy innymi, a mo偶e i przede wszystkim na budowaniu sieci konsumenckiej. Prawdziwe pieni膮dze pochodz膮 z obrotu ca艂ej struktury, nie ze sprzeda偶y w艂asnej. To jest dosy膰 logiczne oraz zrozumia艂e i pewnie wi臋kszo艣膰 si臋 ze mn膮 w tym miejscu zgodzi. Zatem zabieraj膮c si臋 do dzia艂ania najpierw tworzymy tak zwan膮 list臋 stu (o ile takowej jeszcze nie posiadamy). Nast臋pnie przechodzimy do umawiania spotka艅, mo偶e te偶 zaproszenie na konferencje. Tak to oczywi艣cie si臋 ma w tradycyjnym sposobie rozwijania biznesu, bo je偶eli u偶ywamy internetu to raczej nie umawiamy si臋 z ka偶d膮 osob膮 z listy na spotkanie w cztery oczy. Nie chc臋 Ci teraz miesza膰, wi臋c om贸wi臋 spraw臋 na podstawie tradycyjnej formy, co i tak przek艂ada si臋 na budowanie biznesu online.

Wi臋c zaprosili艣my osoby, aby przekaza膰 im informacj臋 i propozycj臋 wsp贸艂pracy w marketingu sieciowym, co dalej si臋 dzieje? Tu sprawa ma si臋 nast臋puj膮co, cz臋艣膰 b臋dzie po prostu niezainteresowana, jeszcze inni stwierdz膮, 偶e jest to beznadziejny pomys艂, argumentuj膮c to, 偶e gdyby by艂o to takie proste to by wszyscy to robili, lub 偶e jest to piramida i zarabianie na innych, albo zapaleni w臋dkarze b臋d膮 twierdzi膰, 偶e tu musi by膰 haczyk. Znajd膮 si臋 te偶 tacy, kt贸rzy zainteresuj膮 si臋 i przyst膮pi膮 do wsp贸艂pracy. To jest naturalne w procesie rekrutacji, nie wszyscy b臋d膮 chcieli wsp贸艂pracowa膰, ale te偶 nie wszyscy b臋d膮 negatywnie nastawieni. Tutaj nie ma co za bardzo podchodzi膰 emocjonalnie, po prostu ten proces trzeba przej艣膰, tak jak w dzieci艅stwie 艣wink臋. Teraz pomy艣lisz, nie wszyscy przechodz膮 艣wink臋, masz racj臋, tak jak i nie wszyscy, kt贸rzy przyst膮pili do MLM b臋d膮 sponsorowa膰 kolejne osoby.

To jeszcze nie koniec naszej drogi, rozwijanie sieci konsumenckiej nie polega tylko na rekrutowaniu kolejnych i kolejnych os贸b. Je艣li tak by si臋 post臋powa艂o, to istnieje szansa, 偶e 偶ycia nie wystarczy aby zbudowa膰 odpowiedni膮 struktur臋, kt贸ra b臋dzie tworzy膰 satysfakcjonuj膮cy obr贸t. Duplikacja, jest to s艂owo klucz w marketingu wielopoziomowym. Pomy艣l tylko, je偶eli ka偶dego dnia b臋dziesz prezentowa膰 plan 3 osob膮, przez 5 dni w tygodniu. To daje nam 15 os贸b tygodniowo i oko艂o 60 miesi臋cznie. Przy za艂o偶eniu, 偶e skuteczno艣膰 takich prezentacji wynosi 10% czyli na ka偶de 100 os贸b, kt贸rym poka偶esz plan, przyst膮pi 10 os贸b, to po miesi膮cu masz struktur臋 6 os贸b. Po roku Twojej pracy b臋dzie to 72 osoby. Pomin臋 fakt, 偶e trzeba by by艂o spotka膰 si臋 z oko艂o 720 osobami, ale za艂贸偶my, 偶e masz odpowiednio du偶e koneksje, aby spo艣r贸d wszystkich uda艂o si臋 zaprosi膰 720 osoby na spotkanie. Ale spokojnie, nie pr贸buje Ci臋 zniech臋ci膰, wr臋cz przeciwnie, czytaj dalej. Teraz pod艂贸偶my te liczby do planu prowizyjnego jednego z popularniejszych MLM w Polsce. Za艂贸偶my optymistycznie, 偶e obr贸t grupy b臋dzie wynosi艂 21600 punkt贸w, co daje nam 艣rednio 300 punkt贸w na osob臋 (1pkt to troch臋 ponad 1,20z艂) Je偶eli ka偶da osoba jest przypisana bezpo艣rednio pod Tob膮, to w takim przypadku Twoja prowizja wynosi 3240z艂. Z do艣wiadczenia jednak wiem, 偶e jest to nierealne aby takie co艣 mia艂o miejsce, bo nie ma szans aby 100% struktury zrobi艂o w miesi膮cu obr贸t. Zdecydowanie realnie mo偶na przyj膮膰, 偶e oko艂o 10% do 20% struktury zrobi zakupy, to oczywi艣cie jest zale偶ne od wielu czynnik贸w, o kt贸rych nie b臋d臋 ju偶 tu si臋 rozpisywa艂. Przy za艂o偶eniu 20% skuteczno艣ci prowizja b臋dzie wynosi艂a ju偶 oko艂o 250z艂.

Taki zysk za miesi膮c po roku wyt臋偶onej pracy, to nie brzmi zach臋caj膮co, a mia艂em mia艂em Ci臋 nie zniech臋ca膰. No c贸偶, zrobi艂em to celowo, aby pokaza膰 Ci, 偶e to nie do ko艅ca t臋dy droga wiedzie do sukcesu w MLM. Tak jak ju偶 wspomnia艂em wcze艣niej s艂owem klucz w marketingu wielopoziomowym jest duplikacja. Oznacza to mniej wi臋cej tyle, 偶e po zrekrutowaniu osoby do w艂asnej struktury, nale偶y nauczy膰 j膮 tego samego, czyli duplikowa膰. Policzmy wi臋c jak to by wygl膮da艂o. Za艂贸偶my, 偶e do struktury skutecznie w jednym miesi膮cu wprowadzi si臋 jedn膮 osob臋 i nauczy si臋 j膮 tego samego. To znaczy, 偶e nauczy j膮 si臋 skutecznie wprowadza膰 jedn膮 osob臋 w miesi膮cu, kt贸r膮 nauczy robi膰 dok艂adnie to samo. W贸wczas b臋dzie to wygl膮da艂o w taki spos贸b. W 1 miesi膮cu jeste艣 samemu. W 2 miesi膮cu jest ju偶 was 2, w 3 jest was czworo, w 4 miesi膮cu ju偶 jest was 16. I tak dalej a偶 do 12 miesi膮ca, gdzie b臋dzie was… 4112!

1. 1

2. 1+1=2

3. 2+2=4

4. 4+4=16

5. 16+16=32

6. 32+32=64

7. 64+64=128

8. 128+128=256

9. 256+256=512

10. 512+512=1028

11. 1028+1028=2056

12. 2056+2056=4112

Czy偶 nie wygl膮da to zupe艂nie inaczej? W艂a艣cie w tym tkwi si艂a w marketingu sieciowym, ta si艂a jest w duplikacji. Nie b臋d臋 ju偶 wylicza艂 jaka mo偶e by膰 prowizja, je偶eli struktura liczy ponad 4 tysi膮ce os贸b, ale uwierz mi ta prowizja jest satysfakcjonuj膮ca. Pami臋taj tylko, 偶e nie wszyscy, kt贸rych wprowadzisz do biznesu b臋d膮 gotowi duplikowa膰, to co Ty robisz. Mo偶e wszyscy by chcieli odnie艣膰 sukces, ale nie wszyscy s膮 gotowi zap艂aci膰 cen臋 z g贸ry. Dlatego nie rzucaj si臋 na ka偶d膮 now膮 osob臋 wprowadzon膮 do biznesu jak na ofiar臋, pr贸buj膮c na si艂臋 poprowadzi膰 j膮 do sukcesu. Sukces w MLM nie polega na wykreowaniu ka偶dej osoby wprowadzonej do struktury na lidera, lecz odszukaniu tych, kt贸rzy s膮 gotowi przyj膮膰 Twoj膮 pomoc.

 

Wpisz sw贸j email aby dosta膰 wi臋cej informacji

Imie: email:

Jak zdoby膰 lawin臋 czytelnik贸w na blogu?

Pobierz teraz bezp艂atnie poradnik


Facebook Comments

Kliknij prosz臋 w przycisk 馃檪

You may also like...

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

Facebook
shares

Masz za ma艂o czytelnik贸w na blogu?

Poznaj sprawdzone metody na zdobywanie lawiny czytelnik贸w na blogu

pobierz teraz

Pobierz Bezp脙锟矫柯絘tnie!