na tygrysa

Attractive marketing czy na tygrysa?

Bardzo często dostaje propozycje od ludzi do uczestniczenia w marketingu sieciowym lub programach partnerskich. Czasami się przyłączam i zaczynam promować jakiś temat. Jednak bywają sytuacje dość zabawne gdzie ta próba rekrutacji odbywa się na dość niskim poziomie. Ostatnio miała miejsce taka właśnie sytuacja, o której opowiedziałem w tym nagraniu.

Sam korzystam z metody, którą można nazwać attractive marketing, gdzie przyciąga się ludzi do siebie, tak by sami zgłaszali chęć współpracowania z Tobą. A Ty jak wolisz działać?

YouTube Preview Image

Wpisz swój email aby dostać więcej informacji

Imie: email:


Podobne Artykuły

8 thoughts on “Attractive marketing czy na tygrysa?

  1. Dzięki Marcin, szczególnie za ostatnią minutę, kiedy mówisz o psuciu wizerunku całej branży. MLM uczy pokory, cały biznes uczy pokory, niezależnie od tego, czy wykonujesz go online czy offline. Ale całość – bomba!

  2. Twój komentarz jest żenujący. Nie najlepiej świadczy o Tobie bez względu na to kto pisał do Ciebie. Rzeczywiście prezentujesz się jakbyś zjadł wszystkie rozumy. Czego ma dowodzić ten Twój komentarz? Twojej mądrości? Czy czego?

    1. Dziękuje Kazimierzu za komentarz.

      Zauważ, że nie użyłem w tym żadnych nazw firmy, nazwisk, czy jakichkolwiek szczegółów, nie ma tu też jakichkolwiek dowodów, które mogły by poświadczyć, czy taka sytuacja miała miejsce, bo może jest fikcyjna. Dlatego nie rozumiem dlaczego akurat to tak Cię poruszyło.

      Ja zdaje sobie sprawę, że wiele ludzi może się ze mną nie zgadzać, wiele osób może mnie nie lubić, lub mogę się nie podobać. Ja to co mówię, czy pisze nie robię po to, aby się komuś przypodobać, mógłbym mówić tutaj ładnie, aby zauroczyć wszystkich, tylko po co? To co można usłyszeć ode mnie, jest wyciągnięte z życia i to może się komuś podobać, albo nie, a moim zadaniem nie jest to, aby się do kogoś podwalać w swoich wypowiedziach.

  3. Witam,

    Świetny materiał.

    Niestety to o czym mówisz zdarza się bardzo często. W taki sposób działają głównie początkujące osoby, którym wydaje się, że ich biznes jest najlepszy na świecie. A jak ktoś myśli inaczej, to musi mieć z głową :-)

    Sam myślałem kiedyś podobnie i nie rozumiałem dlaczego inni nie widzą zalet i możliwości mojej firmy MLM. Nawet żaliłem się mojemu sponsorowi, jak coś takiego jest możliwe… i złościłem się na znajomych :-)

    Na szczęście za długo nie działałem w taki sposób.

    Pozdrawiam i czekam na kolejny materiał.
    Paweł Grzech

    1. Dzięki Paweł.

      „Każdy mistrz był kiedyś do kitu” jak to mówi Harw Eker. Wyśle, że każdy jakieś błędy popełnił, ja ich popełniłem całą masę i nadal popełniam. Ale na błędach można się nauczyć, lecz tylko pod warunkiem gdy jest się świadomym tego, ze te błędy się popełnia.

      Również pozdrawiam ;)

  4. Zgadzam się z tym, że wiele osób popełnia jakieś błędy na początku swojej współpracy z firmami mlm i nie tylko, na błędach wiele z tych osób się uczy inni nie koniecznie, ale tzw. liderzy też powinni spojrzeć na swoje działania trochę krytycznie i nauczyć się pokory, widząc że ktoś, nazwijmy to trochę „nieudolnie” promuje swój biznes mogliby się nie wtrącać i nie zniechęcać takiego człowieka? jeżeli nie chcą mu pomóc to po co zawracają mu głowę? lepiej by było chyba jakby docenili to, że dana osoba próbuje wogóle coś robić,(w końcu robi tak jak ktoś jej powiedział czy pokazał)a nie siedzi przed telewizorem i narzeka, i jeżeli chcą jej pomóc niech pokażą kierunek działania czy lepsze sposoby np. na promocje biznesu a nie tylko krytykują,
    na szczęście takich pseudo liderów, którzy potrafią tylko krytykować innych, jest niewielu, tylko trochę przykro, że takie osoby zajmują dosyć wysokie miejsca w tabelach rankingowych.
    Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>